ΘέατροΜουσικήΤέχνες

Νύχτες του Δεκέμβρη

Απόψε, εγκαινιάζουμε μια νέα στήλη. Την πρώτη εργάσιμη ημέρα κάθε μήνα θα σας προτείνουμε θεατρικές παραστάσεις και μουσικές σκηνές για ψυχαγωγία και αναδιάταξη προτεραιοτήτων.

Θέατρο

1) «Ένας Εχθρός του Λαού»  του Ερρίκου Ίψεν

Ο Τόμας Στόκμαν, γιατρός μιας λουτρόπολης, ανακαλύπτει ότι το ιαματικό νερό των πηγών της πόλης του, όπου καταφεύγουν χιλιάδες τουρίστες για να θεραπευθούν, είναι μολυσμένο από τα εργοστάσια που βρίσκονται κοντά. Αμέσως, γράφει ένα άρθρο και ενημερώνει τους δημοσιογράφους της τοπικής εφημερίδας, οι οποίοι αρχικά συμφωνούν να το δημοσιεύσουν. Κατόπιν, ενημερώνει τον δήμαρχο, που τυγχάνει να είναι και αδερφός του. Όταν όμως η πολιτική και πολιτειακή ηγεσία, συμπεριλαμβανομένου και του εκδότη της εφημερίδας, αντιλαμβάνονται το κόστος της αποκάλυψης αυτής, «συνεργάζονται» για να συγκαλύψουν τη δημοσιοποίηση. Στην ανοιχτή «συνέλευση του λαού» που καλεί ο γιατρός, οι πολίτες, είτε από ιδιοτέλεια είτε επηρεασμένοι από τις αγορεύσεις των δημαγωγών πολιτικών, αρνούνται να υποστηρίξουν τον γιατρό και δέχονται να αποσιωπηθεί η αλήθεια.

Ο Ίψεν με το έργο του αυτό, όχι μόνο αμφισβητεί την ηθική και πνευματική ικανότητα της πλειονότητας του λαού να κρίνει πολιτικά, να επιλέγει και να αποφασίζει ώριμα, αλλά αποδεικνύει περίτρανα και την αντιφατική συμπεριφορά του «μικροαστού», ο οποίος αμυνόμενος, υπερασπίζεται το πλειοψηφικό σύστημα την ίδια στιγμή που συμφωνεί ότι η πλειονότητα του λαού είναι βλάκες. Εξαγόμενο συμπέρασμα: μας κυβερνούν οι αποφάσεις της πλειονότητας ενός λαού που πιστεύει ότι η πλειονότητά του είναι βλάκες!

Ο Ίψεν όμως προχωράει ακόμα περισσότερο τη σκέψη του. Στο «Ένας Εχθρός του Λαού» δεν υπονομεύει μόνο το πλειοψηφικό σύστημα της δημοκρατίας, αλλά στοχάζεται και πάνω στις προϋποθέσεις και τις συνθήκες μέσα από τις οποίες ένας λαός -ή καλύτερα η πλειονότητα του λαού- μπορεί να μορφωθεί και να ωριμάσει πνευματικά, ιστορικά, κοινωνικά, πολιτικά, ώστε με τις επιλογές του να μην διαψεύδει τον ίδιο του τον εαυτό.

Το «Ένας Εχθρός του Λαού» είναι ένα επικίνδυνο έργο, καθώς βάζει μπροστά μας ένα καθρέφτη και με τρόμο ανακαλύπτουμε τόσο τις ατέλειές μας ως πολιτικά και κοινωνικά όντα, όσο και την αδυναμία μας να ανακαλύψουμε ένα σύστημα διακυβέρνησης δίκαιο και αποτελεσματικό.

Έντρομοι αναρωτιόμαστε αν τελικά η «Δημοκρατία» -όπως εφαρμόζεται- ως πολίτευμα, μπορεί να αποτελέσει εχέγγυο για μια αξιοκρατική, δίκαιη, αλληλέγγυα και ελεύθερη κοινωνία, όταν αυτή -η δημοκρατία- στηρίζεται στην επιπόλαια, απαίδευτη, χειραγωγούμενη και διεφθαρμένη πλέον πλειοψηφία.

Και έκπληκτοι ανακαλύπτουμε ότι τελικά, η περιβόητη «Δημοκρατία» είναι ένα ατελέστατο σύστημα, ανίκανο να διαχειριστεί με κάποια δικαιοσύνη τις πολύπλοκες οικονομικές και κοινωνικές δυνάμεις που διέπουν τη ζωή μας.

Και ο τρόμος γίνεται ακόμα μεγαλύτερος, όταν από κάποια κέντρα που αποφασίζουν για τις ζωές μας, «προτείνεται» μια άλλη πιθανή λύση… Ο φασισμός….

Τελευταίες παραστάσεις Σάββατο 7/12 και Κυριακή 8/12. Ώρα έναρξης 21.00. Studio Μαυρομιχάλη – Αθήνα. Τιμές εισιτηρίων, 8-12

2) «Η φαλακρή τραγουδίστρια», Ευγένιος Ιονέσκο

Γραμμένο το 1948, το έργο «Η φαλακρή τραγουδίστρια» καθιερώνει ουσιαστικά το Θέατρο του Παραλόγου, καταρρίπτοντας όλους τους συμβατικούς κανόνες τις κλασικής δραματουργίας. Περιγράφοντας με παράδοξο τρόπο την τυποποιημένη καθημερινότητα της αστικής κοινωνίας, ο Ευγένιος Ιονέσκο αποκαλύπτει την ανεπάρκεια της γλώσσας ως μέσο επικοινωνίας και επιτίθεται σ΄ έναν κόσμο που μοιάζει να έχει χάσει τη μεταφυσική του διάσταση.

Ο κύριος και η κυρία Σμιθ υποδέχονται τον κύριο και την κυρία Μαρτέν μέσα στο εγγλέζικο αστικό σαλόνι τους. Όλοι μαζί προσπαθούν να διασκεδάσουν την ανία τους καταφεύγοντας σε κοινοτοπίες, όταν εισβάλλει ο Αρχηγός της Πυροσβεστικής, ο οποίος βρίσκεται σε μυστική αποστολή. Παράλληλα, η υπηρέτρια του σπιτιού, η Μαίρυ, φαντασιώνεται πως είναι ο Σέρλοκ Χολμς και απαγγέλει αυτοσχέδια ποιήματα.

Αιχμάλωτοι της συνήθειας, των άσκοπων γλωσσικών επαναλήψεων και των επιφανειακών σχέσεων, οι ήρωες του Ιονέσκο χαρακτηρίζονται από παντελή έλλειψη πνευματικότητας και συναισθηματικής νοημοσύνης, θύματα ενός κοινωνικού συστήματος που τους οδηγεί στη λήθη και τον πνευματικό αφανισμό.

Τελευταία παράσταση, Τρίτη 3/12. Θέατρο Τέχνης Κ. Κουν – Σκηνή Φρυνίχου. Ώρα έναρξης 21.00. Τιμή εισιτηρίου, 15

3) ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ, ΛΕΩΝ ΤΟΛΣΤΟΙ

Με όχημα τα γεγονότα που έλαβαν χώρα επί ρωσικού εδάφους μεταξύ 1805 και 1820 και έχουν ως επίκεντρο την επίδραση της γαλλικής εισβολής στην Τσαρική Ρωσία, ο Λέων Τολστόι πραγματοποιεί μια ανεπανάληπτη, μια οικουμενική σκιαγράφηση της ανθρώπινης ψυχής.

Φέρνοντας στο προσκήνιο τα πάθη της ρωσικής αριστοκρατίας την εποχή της Ναπολεόντειας κυριαρχίας, ο Τολστόι φωτίζει λεπτό προς λεπτό και με κάθε λεπτομέρεια το πέρασμα των ανθρώπων από τη φρίκη του πολέμου στη θαλπωρή της ειρήνης και από το φως του έρωτα στο σκοτάδι και την αποδοχή του θανάτου.

Για να εξυμνήσει, συγκινημένος, τη γενναιότητα, την ομορφιά, τη δύναμη ψυχής, τη στρατηγική ευφυΐα και το υψηλό φρόνημα ενός ολόκληρου λαού.

Ένα διαχρονικό μάθημα αφήγησης και πολιτισμού.

Μια επίκαιρη όσο ποτέ κατάδυση στο ανθρώπινο πάθος και τη μοίρα του.

Παραστάσεις Δευτέρα και Τρίτη έως τις 17/12. Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Ώρα έναρξης 20.00. Τιμές εισιτηρίων, 10-30

4) «Προσωπική Συμφωνία» (Taking Sides) του Ρόναλντ Χάργουντ

Στη Ναζιστική Γερμανία, ο Βίλχελμ Φουρτβένγλερ θεωρείται ο σημαντικότερος Διευθυντής Ορχήστρας γι’ αυτό και χαίρει της εύνοιας του Αδόλφου Χίτλερ. Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, στο κατεχόμενο Βερολίνο, ο Φουρτβένγκλερ θα κατηγορηθεί για τη σχέση του με το Ναζιστικό καθεστώς και θα υποβληθεί σε ανάκριση από τους Αμερικανούς. Την ανάκριση του μαέστρου αναλαμβάνει ο ταγματάρχης Άρνολντ ο οποίος δείχνει αποφασισμένος να αποδείξει πως ο μουσικός υπήρξε στέλεχος των Ναζί κι εκμεταλλεύτηκε τα προνόμια που του προσέφερε το Κόμμα. Τα αποδεικτικά στοιχεία είναι μηδαμινά μόλο ταύτα, τα επιχειρήματα του Φουρτβένγκλερ σχετικά με τη «διατήρηση της Γερμανικής μουσικής παράδοσης και των υψηλών αξιών», συγκρούονται με τις ανεξίτηλες μνήμες του Ταγματάρχη από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και τους αμέτρητους νεκρούς. O μάρτυρας που θα αλλάξει την τροπή της ανάκρισης είναι ο Ρόντε, δεύτερο βιολί της Φιλαρμονικής του Βερολίνου, ο οποίος με αντάλλαγμα την προσωπική του απαλλαγή, προδίδει κρυφές πτυχές του μαέστρου.

«Στα ερείπια τοποθετηθεί ο Χάργουντ τη δράση της Προσωπικής Συμφωνίας, το ιδανικό σκηνικό ενός πολέμου που μόλις έχει τελειώσει. Ή μάλλον δεν έχει τελειώσει. Διότι ακόμη κι αν έχει υπάρξει κατάπαυση του πυρός, τα πρόσωπα του έργου κουβαλάνε την οδύνη και τις μνήμες αυτού του πολέμου.

Στον πόλεμο δεν υπάρχουν καθαροί νικητές. Πρόκειται για μια συνθήκη ακραία, ολοκληρωτική, βάναυση. Όλοι κάτι χάνουν. Σε τέτοιες συνθήκες οι συμπεριφορές είναι αποκαλυπτικές. Κι εκεί ακριβώς συναντιέμαι με αυτό το σπουδαίο έργο, όχι μόνο σε μια προσπάθεια να αποτυπώσω σκηνικά μία από τις χειρότερες σελίδες της ανθρώπινης Ιστορίας αλλά να αναζητήσω αντιστοιχίες σε ένα σήμερα που αν και με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά, έχει επίσης ακραίες εκδοχές.»

Παραστάσεις Τετάρτη (20.00), Παρασκευή, Σάββατο (21.00) και Κυριακή (20.00). Έως τις 29/12. Από Μηχανής Θέατρο – Κάτω Σκηνή – Μεταξουργείο. Τιμές εισιτηρίων, 10,50-18

5) «ΜΑΡΙΚΑ» του Πέτρου Ζούλια, βασισμένο στη ζωή της Μαρίκας Κοτοπούλη

Η Νένα Μεντή και ο Πέτρος Ζούλιας, μετά την «Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου» και τις «Γυναίκες του Παπαδιαμάντη», με ένα θίασο δέκα ταλαντούχων ηθοποιών, συναντούν επί σκηνής την ΜΑΡΙΚΑ και ταξιδεύουν στον πολυδιάσταστο και αντιφατικό κόσμο της Μαρίκας Κοτοπούλη.

Η ΜΑΡΙΚΑ είναι μια παράσταση εμπνευσμένη από τη μυθιστορηματική ζωή και το έργο της Μαρίκας Κοτοπούλη, μιας αμφιλεγόμενης γυναίκας, που κατάφερε να αφήσει ανεξίτηλα το στίγμα της στην ιστορία της νεότερης Ελλάδας. Όχι μόνο ως μια σπάνια καλλιτέχνιδα αλλά και ως μια πανίσχυρη προσωπικότητα με ενεργή συμμετοχή στο πολιτικό, πνευματικό και κοινωνικό γίγνεσθαι της εποχής της. Μια εποχής μακρινής, αλλά με πολλές συγγένειες με την σύγχρονη που ζούμε σήμερα.

Η Μαρίκα Κοτοπούλη, υπόδειγμα επιβίωσης, ενώ γεννήθηκε μέσα σε μεγάλη φτώχεια, κατάφερε να αποκτήσει μοναδική δόξα και χρήμα. Η ζωή της χαρακτηρίστηκε από ακραία πάθη, τρελούς έρωτες και θανάτους, που σημάδεψαν την εθνική μας ταυτότητα. Λατρεύτηκε σαν βασίλισσα και κυνηγήθηκε σαν χαμίνι του δρόμου. Πέρασε μέσα από τρεις πολέμους και στάθηκε όρθια, γιατί πάνω από το ταλέντο της θεατρικής της τέχνης, διέθετε το μοναδικό ταλέντο της ζωής. Η Μαρίκα ήθελε και ήξερε να ζει τη ζωή της απόλυτα και αντισυμβατικά. Ενώ ανήκε στο κατεστημένο, ήξερε να πηγαίνει κόντρα σ΄αυτό, όποτε η περίσταση και τα πιστεύω της το απαιτούσαν.

Το κείμενο του Πέτρου Ζούλια δημιουργήθηκε μετά από βαθιά έρευνα σε κείμενα, βιβλία, συνεντεύξεις και διηγήσεις γύρω από περιστατικά της επεισοδιακής ζωής της. Άλλοτε αστεία κι άλλοτε δραματικά, τα γεγονότα δημιουργούν μια σκηνική αφήγηση που ακροβατεί μεταξύ κωμωδίας και δράματος. Η παράσταση ξεκινά από αυτά που πράγματι συνέβησαν για να φύγει με τα φτερά της μυθοπλασίας σε μια σκηνική αναδημιουργία του πλούσιου υλικού της βιογραφίας της Μαρίκας Κοτοπούλη.

Στην αρχή της παράστασης βρίσκουμε τη Μαρίκα το 1937, την εποχή που εγκαινιάζει το σημερινό θέατρο Ρεξ. Ύστερα γνωρίζουμε την τρομερή προσωπικότητα της «δασκάλας» , όταν το 1941 ιδρύει τη θεατρική της σχολή, μέσα στην καρδιά της Κατοχής για να φτάσουμε ως την αργή αλλά σταθερή πορεία της, προς το τέλος του έργου της, το 1954, τότε που φεύγει πια κι από τη ζωή.

Έναρξη Παρασκευή 13/12. Παραστάσεις, Παρασκευή, Σάββατο στις 21.00 και Κυριακή στις 18.00. Θέατρο Χώρα στην Κυψέλη. Τιμές εισιτηρίων 16-18

Μουσικές σκηνές

1) Η Ρίτα Αντωνοπούλου επιστρέφει στη Σφίγγα!

Η νέα παράσταση είναι βασισμένη στο αιώνιο και θεμελιώδες για την ανθρωπότητα ζήτημα του ΧΡΟΝΟΥ που έχει απασχολήσει τους δημιουργούς από την πρώτη στιγμή που ανέτειλε στον κόσμο η καλλιτεχνική έκφραση.

Αυτή τη φορά η ιδέα της αγαπημένης ερμηνεύτριας ζωντανεύει επί σκηνής με τη συμμετοχή τριών ταλαντούχων μουσικών, συνδυάζοντας τη φυσική θεατρικότητα της ερμηνείας της, με επιλογές τραγουδιών που κινούνται αρμονικά σαν δορυφόροι γύρω από τον πυρήνα του κεντρικού θέματος.

Η Ρίτα Αντωνοπούλου επιλέγει και συνδυάζει με τρόπο αριστοτεχνικό, αγαπημένα τραγούδια που έχουν άμεση ή έμμεση αναφορά στο χρόνο, με λόγο που ρέει αβίαστα και συνδέει αρμονικά τα συστατικά της παράστασης, την εξαιρετική ερμηνεία, το χιούμορ, τη συγκίνηση, τη χαρά και το παιχνίδι.

Τι είναι τελικά ο χρόνος; Ποιος τον επινόησε και με ποιο δικαίωμα;

«Ο χρόνος είναι διφορούμενος. Είναι τόσο άπειρος όσο και πεπερασμένος. Μετρήσιμος και ανυπολόγιστος, ευέλικτος και αυστηρός.»

Απαντήσεις δεν υπάρχουν ή αν υπάρχουν δημιουργούν νέα ερωτήματα.

Η Ρίτα Αντωνοπούλου, για την οποία η σκηνή και το κοινό αποτελούν τα στοιχεία του φυσικού της χώρου, επιχειρεί να δώσει απαντήσεις και να θέσει ερωτήματα συνομιλώντας με τον κόσμο και τραγουδώντας μαζί του.

Οι μουσικοί που συνοδεύουν τη Ρίτα, σπουδαίες προσωπικότητες του χώρου, με μαέστρο τον μοναδικό σολίστ, συνθέτη κι ενορχηστρωτή Μανόλη Ανδρουλιδάκη, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παράστασης και συμβάλλουν με το ταλέντο τους στο να φύγουμε όλοι στο τέλος μ’ αυτήν την ξεχωριστή αίσθηση ότι μοιραστήκαμε ουσία και συναισθήματα.

“Κανείς δε μπορεί να πάει πίσω και να κάνει μια καινούργια αρχή. Μπορούμε όμως να ξεκινήσουμε σήμερα, τώρα και να κάνουμε ένα καινούριο τέλος.”

Τελευταία παράσταση Σάββατο 7/12. Ώρα έναρξης 22.30 στη Μουσική σκηνή Σφίγγα

2) “33 στροφές με τη Λίνα”

Η Λίνα Νικολακοπούλου επιλέγει και φέτος το κέντρο της πόλης και την ιστορική αίθουσα του «Παρνασσού» για να παρουσιάσει στις 13, 20 και 27 του Δεκέμβρη τρείς ξεχωριστές μουσικές παραστάσεις που σχεδίασε και επιμελείται καλλιτεχνικά με τον τίτλο «33 στροφές με τη Λίνα». Θα ακουστούν τραγούδια που η ίδια διάλεξε, κάτι σαν προσωπική ανθολογία αγαπημένων τραγουδιών μέσα από τα 39 χρόνια της γόνιμης πορείας της στην ελληνική δισκογραφία.

13/12   Θοδωρής Βουτσικάκης – Δήμητρα Σελεμίδου 

20/12   Θοδωρής Βουτσικάκης – Δήμητρα Σελεμίδου – Δημήτρης Νικολούδης

27/12   Γιώργος Περρής – Μυρτώ Βασιλείου

Παραστάσεις τις Παρασκευές 13, 20 και 27/12. Ώρα έναρξης 21.00. Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός

Ο Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης έρχεται στο Σταυρό του Νότου Plus, από το Σάββατο 9 Νοεμβρίου, για έξι μόνο παραστάσεις και παρουσιάζει την Kομέντια Eρουντίτα: «Πίτσες Μπλε».

Τσολιάς εν δε Τσόλια μπάντ!
Στο κόνσεπτ: «Κάθε βράδυ με άλλον».

Ο punk φουστανελάς, επιστρέφει στην κανονικότητα κραδαίνοντας την πίτσα στο χέρι, κερνάει ανάπτυξη με φόρους και πηγαίνει κάθε Σάββατο βράδυ με άλλον άντρα, ενώπιον των οργάνων καταστολής και λογοκρισίας. Έτσι λοιπόν θα υποδέχεται στη σκηνή κάθε εβδομάδα έναν άντρα τραγουδιστή έτοιμο για όλα!

«Πίτσες Μπλε». Τσολιάς εν δε Τσόλια μπάντ! Στο κόνσεπτ «Κάθε βράδυ με άλλον».

Μια μουσικό-σατιρική παράσταση λοξού πολιτικού λόγου & σατιρικού τραγουδιού. Ένας επιθεωρησιακός αθυρόστομος μονόλογος μπλεγμένος με μουσικές, φάρσες και βίντεο με πρωταγωνιστή τον δημοσιογράφο-ΜΑΤ, Μπαλούρδο.
Ένα πολυθέαμα φτιαγμένο με αγνά υλικά από την μητέρα στύση.

Θα αναγνωστούν: χειρόγραφες επιστολές του Ιησού.
Θα καταπατηθούν: ανθρώπινα δικαιώματα
Θα καούν: αναρχικές βίγκαν λεσβίες μπαχαλοσατανίστριες μάγισσες
Θα φαγωθούν: προσφυγάκια (όχι τα ψάρια)

Τελευταίες παραστάσεις. Σάββατο 7/12 : Μίλτος Πασχαλίδης και Σάββατο 14/12 : Κώστας Θωμαϊδης. Σταυρός του Νότου Plus
4) ΦΩΤΕΙΝΗ ΒΕΛΕΣΙΩΤΟΥ

Από τις 6 Δεκεμβρίου και κάθε Παρασκευή θα στεγάζει τη νέα σειρά εμφανίσεων της, στις οποίες κάθε εβδομάδα θα συμμετέχει ένας σημαντικός καλεσμένος.

Η ξεχωριστή φωνή της Φωτεινής Βελεσιώτου δύσκολα χαρακτηρίζεται, παρ’ όλα αυτά αποτελεί μια γέφυρα που μας ενώνει με το πιο αρχέγονο, το πιο αληθινό κομμάτι του τραγουδιού και της έκφρασης. Συγκινεί με τον πιο άμεσο τρόπο, τραγουδώντας παλιά λαϊκά που άφησαν εποχή καθώς και τραγούδια όπως οι “Μέλισσες” και τα “Διόδια” που την καθιέρωσαν στις καρδιές του κοινού όπως και το πρόσφατο “Πόσο πονάει η καρδιά” από το νέο της album “Ένας κύκλος είναι όλα”.

Από το πρόγραμμά της δε θα μπορούσαν να λείπουν κλασσικά τραγούδια αγαπημένων συνθετών που έχουν μείνει χαραγμένα στη μνήμη μας και μας αρέσει να τα τραγουδάμε.

Μαζί της η ανερχόμενη τραγουδοποιός Κωνσταντίνα Πάλλα η οποία έχει κυκλοφορήσει ήδη την πρώτη της δισκογραφική δουλειά από τη MINOS EMI με τίτλο ” Όνειρα ” και έχει γράψει για τη Φωτεινή Βελεσιώτου το ήδη αγαπημένο από τον κόσμο, ” Πόσο πονάει η καρδιά “.

Σταθεροί συνταξιδιώτες τα τελευταία χρόνια ο Γιώργος Καραμφίλλης στο μπουζούκι, ο Διονύσης Μακρής στο μπάσο, ο Θωμάς Κωστούλας στα τύμπανα και ο Νίκος Παπαναστασίου στην ενορχήστρωση, το πιάνο και το ακορντεόν.

Παραστάσεις τις Παρασκευές από 6/12/2019 έως 31/1/2020 στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο

5) “Εξομολογήσεις του Σαββάτου-Η συνέχεια..”

Κάθε Σάββατο από 30 Νοεμβρίου κι όλον τον Δεκέμβρη, η Μάρθα Φριντζήλα θα συνεχίσει την μουσική της αφήγηση ως Plan B ,διανθισμένη με νέες εξομολογήσεις, με αναλυτική προσέγγιση, με σαρκαστικές παρατηρήσεις και κοινωνικούς σχολιασμούς.

Η εξομολογητική μουσική παράσταση που πέρσι έκανε πολύ κόσμο να γελάει και να κλαίει σε ίσες δόσεις, [ξανα]συστήνοντας στο κοινό κάποια από τα ομορφότερα τραγούδια Ελλήνων δημιουργών και διασκευάζοντας αριστουργήματα της ξένης δισκογραφίας, επιστρέφει διευρυμένη και ανανεωμένη γεμάτη ανατροπές.

Ο Τάκης Φαραζής, ο Αντώνης Μαράτος και ο Βασίλης Μαντζούκης πλαισιώνουν την τραγουδίστρια με πειραματική και παιχνιδιάρικη διάθεση, δημιουργώντας ένα σύνολο που σπάνια θα συναντήσεις στην ελληνική μουσική πραγματικότητα.

Η παράσταση φέτος κρύβει εκπλήξεις!

Παραστάσεις τα Σάββατα 7,14,21,28/12 και τις Τρίτες 24 και 31/12. Γυάλινο Μουσικό Θέατρο.

6) «Φίλα Με…στη Σφίγγα», Σταμάτης Κραουνάκης Σπείρα Σπείρα

Ο Σταμάτης Κραουνάκης και η Σπείρα Σπείρα μετά τη μεγάλη ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή τους περιοδεία επιστρέφουν Αθήνα και δίνουν ραντεβού τις Κυριακές του χειμώνα στη «Σφίγγα», με το ωραιότερο λαϊκό πρόγραμμα, που όλοι όσοι το έζησαν το αγάπησαν φανατικά.

Ανανεωμένο με νέα τραγούδια, έρχεται να μοιράσει για άλλη μία φορά τα αισθήματά του, από την Κυριακή 27 Οκτωβρίου και για δέκα μόνο παραστάσεις, στην αγαπημένη σκηνή της Σφίγγας.

Τελευταίες παραστάσεις Κυριακή 8 και 15/12. Ώρα έναρξης 20.00, στη Σφίγγα.

Ετικέτες

Related Articles

Back to top button
Close
Close