Home >> Sports >> Στην Κερκίδα: Ολυμπιακός vs Φερεντσβάρος

Στην Κερκίδα: Ολυμπιακός vs Φερεντσβάρος

Δυνατότητα ονείρου και ισχύ φαντασίας

Ο Έρως είναι η παγκόσμια δύναμη της μεταβλητότητας. Της διαρκούς μεταβολής. Ερεθίζει με το φαντασιακό στοιχείο, το συναίσθημα. Βλέπουμε με τα φίλτρα μας, σχετικά με τα τραύματα, τα απωθημένα μας, τις πληγές, τις επιθυμίες, τις αρνήσεις. Βλέπουμε τον άλλον όπως εμείς θα θέλαμε να είναι. Ερωτευόμαστε με βάση το τι θέλαμε να είναι ο άλλος με βάση ερεθίσματα που οδηγούν αργά και σταδιακά στην αγκίστρωση. Η τροποποίηση φέρνει τη συμπάθεια, το δόσιμο, το χώρο και το χρόνο για την αποδοχή της πραγματικότητας. Ο έρωτας, πάντοτε, εικονίζεται είτε ως μωρό είτε ως έφηβος. Δεν γερνά ποτέ!

Η επίκληση της λογικής σπάει από την έλξη του συναισθήματος. Θεωρείται γιος της Αφροδίτης, του κάλλους που αναδύεται από τους αφρούς της θάλασσας, και του Άρη. Ο ίδιος με τα φτερά και τα τόξα του, μεταξύ των οποίων και κάποια που πληγώνουν, σε ορισμένα αγγεία απεικονίζεται ως γεννήτορας της Αφροδίτης. Υποδέχεται τη μητέρα του και παράλληλα, εκείνη τον γεννά! Οι αταξίες του, όπως τα μικρά παιδιά, φέρνουν αναταραχή στα συμβατά έθιμα κάθε εποχής. Η Αφροδίτη, με το σανδάλι στο χέρι της, όπως το γλυπτό στο Αρχαιολογικό Μουσείο, απειλεί τον μικρό αλλά και τον Πάνα. Ο τελευταίος, προσπαθεί να την κατεβάσει στην πάνδημη, επομένως και τρωτή της ύπαρξη. Το δεύτερο παιδί είναι ο αντ-Έρως. Οι λύσεις στις αντεγκλήσεις. Επίσης, κρατάει τον Έρωτα και τον Ίμερο. Τη λαγνεία και τον πόθο. Η φυσική έλξη του σώματος. Παιδί του Πόνου και της Πενίας. Ξεπροβάλλει μέσα από την ένδεια. Η δάδα που κρατάει ο Έρως στα νεκροταφεία φωτίζει τα σκοτάδια, δείχνει το δρόμο της ψυχής προς την απελευθέρωση στο ουράνιο φως. Σε μια άλλη διάσταση.

Σημειώσεις και σχόλια κατά τη διάρκεια ή μετά τον αγώνα στο Γεώργιος Καραϊσκάκης.

15/2/2024, 19:45, τελικό αποτέλεσμα: 1-0

  1. Ο Ολυμπιακός με νέο προπονητή και, σχεδόν, γεμάτο το γήπεδο, όφειλε να κάνει επανεκκίνηση στη σεζόν. Την τρίτη σε οκτώ μήνες! Κι όμως, μόλις στο πρώτο λεπτό, ένα πούλημα της μπάλας σε προσπάθεια κυκλοφορίας της, σε χαμηλά μέτρα, έδωσε αχρείαστο φάουλ. Η εκτέλεση οδήγησε σε κεφαλιά και το 1-0 για τους Ούγγρους. Η παρέμβαση της τεχνολογίας στο ποδόσφαιρο, και εδώ, ήταν ευεργετική!
  2. Ο Χοσέ Μεντιλίμπαρ, προκειμένου να παρουσιάσει πιο συμπαγή ομάδα, αμύνθηκε με διάταξη, 4-2-2-2, με τον Μασούρα πιο μέσα και τον Φορτούνη τέταρτο χαφ.
  3. Το γεγονός ότι η Φερεντσβάρος είναι καλή ομάδα και αγωνίζεται με σύγχρονο τρόπο έγινε εμφανές από το γεγονός ότι δημιουργούσε συνεργασίες με τους μπακ από το δικό της τρίτο, έφερνε τον ενδιάμεσο μέσο για στήριγμα και μαζί στόχευαν την κίνηση του εξτρέμ στο χώρο. Η κύρια στόχευση αφορούσε την επιδίωξη να βγει παίκτης παραπάνω, στα πίσω βήματα, το τρέξιμο και τις επιστροφές του Ντόι.
  4. Όπως ήταν προφανές, η προσπάθεια συντηρητικής προσέγγισης, οδηγούσε στην ασφάλεια. Δηλαδή, την ανάπτυξη από τα δεξιά, με αλλαγές παιχνιδιού και τη μπάλα στον αέρα, ώστε να φτάσει στο Ροντινέι και εκείνος να κάνει γεμίσματα για την περιοχή.
  5. Το δεύτερο ημίχρονο και συγκεκριμένα το 64′ έδωσε στον Βάσκο τεχνικό τη δυνατότητα να κάνει πιο επιθετική την ομάδα με την είσοδο του Ποντένσε. O Πορτογάλος έτρεξε κάθετα, έκανε παράλληλο γύρισμα προς τον Ελ Καμπί και παρά την αστοχία, δόθηκε το σημάδι πως στο μακρινό και το πολύ δεν κρύβεται, πάντα, η χαρά. Η κούραση των παικτών του Στάνκοβιτς τους ανάγκαζε, ίσως και το ένστικτο αυτοσυντήρησης, να οπισθοχωρήσουν.
  6. Ο επιτελικός μέσος Ζαχάριασεν ήταν η απάντηση στην πίεση του Ολυμπιακού. Έβγαινε πιο ψηλά στο γήπεδο από τον επιθετικό για να δώσει στήριγμα στη διαφαινόμενη πλημμύρα.
  7. Όπως φάνηκε από την εξέλιξη της αναμέτρησης, προτού επιτευχθεί το γκολ, η είσοδος του Όρτα, η επιμονή στο να μένουν στο ίδιο ύψος οι κεντρικοί μέσοι, παρά τον διαφορετικό ρόλο του Έσε με τους προηγούμενους προπονητές, έδειχνε ένα μελετημένο παιχνίδι από τον Μεντιλίμπαρ για να το πάρει με 1-0. Ο Γιόβετιτς παίζοντας ενδιάμεσος, πήρε με τις κινήσεις του, μαζί τον έναν κεντρικό αμυντικό, η τετράδα, Ποντένσε, Φορτούνης, Ελ Κααμπί, Γιόβετιτς, κατέκτησε αυτό που επιζητούσε, καθότι άνοιγε την άμυνα από το πλάι, με παίκτες από τις πίσω γραμμές αλλά και στα μεσοδιαστήματα.

Στα επιμέρους

Το προπονητικό βιογραφικό διατάξεων, κανόνων και οι εικόνες που συνοδεύουν την πορεία του Μεντιλίμπαρ, ζητά από την τελευταία γραμμή άμυνας να βρίσκεται στη μεσαία γραμμή. Οι υπάρχοντες κεντρικοί αμυντικοί των Πειραιωτών είναι δύσκολο να το πετύχουν με ακρίβεια εξαιτίας του ότι, πλην του Κάρμο που είναι επιρρεπής στις κάρτες, ουδείς άλλος μπορεί να βγαίνει με συνέπεια πρώτος στο μαρκάρισμα.

Συμπέρασμα

Πιθανότατα, ο Χοσέ Μεντιλίμπαρ είναι κατάλληλος για την τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού, σε έναν πάγκο όπως το αίνιγμα της Σφίγγας και την κακία του σκορπιού. Ενέχει ματαιότητα. Δεν παίζει τόσο ρόλο η δυναμική του εκάστοτε αντιπάλου για τα ενδεχόμενα ρίσκα ενός πιο επιθετικού παιχνιδιού όσο ότι εμφανίστηκε η ανάγκη για νέα προσέγγιση σε, διαρκώς, ταραγμένο ρόστερ, για τρίτη φορά…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *