Η μελέτη “Η Επικοινωνία στην εκπαίδευση” του Κωνσταντίνου Γαλάνη πραγματεύεται, μέσα από επιστημονικές μελέτες ψυχολόγων και παιδαγωγών κι απ’ τις εμπειρίες του ιδίου, την σημασία της επικοινωνίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Τονίζει ότι η έκταση και η ποιότητα της επικοινωνίας είναι ο ρυθμιστής των σχέσεων μεταξύ διδασκόντων και διδασκομένων για την μετάδοση κι εμπέδωση των γνώσεων, καθώς κι ο μοναδικός δρόμος για την παιδαγωγική σχέση μεταξύ παιδαγωγών και μαθητών.
Η παιδαγωγική, που συνδέεται άμεσα με την ψυχολογία και τις ανθρωπιστικές επιστήμες, με τα δεδομένα της, όπως αυτά καταγράφονται από πλήθος ψυχολόγων και παιδαγωγών μέσα από έρευνες κι εμπειρικές παρατηρήσεις, προσφέρει σημαντική βοήθεια στον εκπαιδευτικό, ώστε να εμπνευστεί εκείνον τον ιδιαίτερο τρόπο που θα εφαρμόσει για την διαπαιδαγώγηση των μαθητών του.
Σύντομα κοντά σας απ’ τις εκδόσεις Κάκτος.