Home >> Sports >> Ο νόμος του αντιπεπονθότος…

Ο νόμος του αντιπεπονθότος…

…Ή αλλιώς, A Hard Day’s Night

Από τα δημοφιλέστερα τραγούδια των Μπιτλς και το 1964. Ήταν σύνθεση των Λένον και Μακάρτνεϊ. Η διασκευή από την άνοιξη του 1992, με ευθεία παραπομπή στην εποχή του μπαρόκ και τη μέθοδο του Αντόνιο Βιβάλντι, στάθηκε η αφορμή για τον εναλλακτικό μας πρόλογο. Λίγα λόγια για το έργο: Ο Σλοβάκος μαέστρος και πιανίστας Πέτερ Μπράινερ συνεργάστηκε με την ομάδα των εγχόρδων της φιλαρμονικής ορχήστρας της Μπλατισλάβας. Ηχογράφησαν τραγούδια των Μπιτλς. Δημιούργησαν τέσσερα κονσέρτα γκρόσο. Συνθέσεις από την εποχή του μπαρόκ με μια μικρή ομάδα οργάνων να διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα όργανα της ορχήστρας με ξεχωριστό μουσικό ρόλο.

Την ώρα που ο Ολυμπιακός έκλεινε το ρόστερ του με την προαγωγή του Θανάση Ανδρούτσου από τον Ολυμπιακό Β’, η ΑΕΚ βρισκόταν σε ανταλλαγή εγγράφων για την οριστικοποίηση της συμφωνίας με τον Αντονί Μαρσιάλ! Μερικές διαφορές για να γιορτάσουν οι δύο σύλλογοι τα 100α τους γενέθλια. Έστω κι αν στην πρώτη ανοίγει ο κύκλος, ενώ στη δεύτερη, η εορταστική περίοδος είναι στο λυκόφως της.

Η ΑΕΚ με το κλείσιμο της περασμένης σεζόν ήταν μπροστά στο δίλημμα των σκληρών αποφάσεων. Έτσι, ή θα συνεχιζόταν με τις κατάλληλες πινιλιές η πορεία της ομάδας της περασμένης διετίας ή θα βάδιζε σε νέο μονοπάτι. Προτιμήθηκε, -και σωστά κατά τη γνώμη της στήλης- προκειμένου να μην μείνει η κηλίδα του χαμένου πρωταθλήματος σαν δαμόκλειος σπάθη στο κάθε στραβοπάτημα, η επαναθεμελίωση του έμψυχου υλικού, γεγονός που έγινε με ομαλό και φυσιολογικό τρόπο στη φίλαθλη κοινή γνώμη, με την αλλαγή στη μετοχική-ιδιοκτησιακή ηγεσία και την έλευση Μάριο Ηλιόπουλο. Το σφάλμα συνέβη με την αξιολόγηση της δυναμικής των ομάδων που θα αντιμετώπιζε η Ένωση στα προκριματικά του Κόνφερενς Λιγκ. Το συνδυαστικό ποδόσφαιρο που διδάσκει ο Αλμέιδα προϋποθέτει ήπια ένταξη κάθε νέου κομματιού. Τα περιβόητα σκαλοπάτια που χτίζονται οι επιθέσεις με το να μπαίνει πιο μέσα ο πλαϊνός της γραμμής και να στήνει τρίγωνα με τον εσωτερικό χαφ και τον πλάγιο μπακ για να κινείται η μπάλα με ταυτόχρονη προώθηση της και παράλληλη κάθετη κίνηση των παικτών. Η διαδικασία της αναβάθμισης θα μπορούσε να λάβει χώρα μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος ώστε η, τότε, πρωταθλήτρια να πήγαινε πιο ισχυρή στα πλέι οφς του Τσάμπιονς Λιγκ. Δεν μετρούμε τη δυάδα των αναμετρήσεων με τη Διναμό Ζάγκρεμπ. Εκεί, έπαιξε ρόλο η ορμητικότητα της άδοκητης απώλειας του Μιχάλη, αποτέλεσμα της παρέλασης των Κροατών φασιστών στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Με τις προσθήκες των Κοϊτά, Λαμέλα, Περέιρα, Πιερό και Μαρσιάλ, η ΑΕΚ γίνεται χωρίς αμφιβολία η πιο ταχυδυναμική ομάδα του πρωταθλήματα, με ποιοτικά χτυπήματα από τη μεσοεπιθετική γραμμή, εκτελέσεις σε στάση και από απόσταση, εξτρέμ που με τον τρόπο που παίζουν τη θέση έχουν την ευχέρεια να γίνονται δεύτεροι επιθετικοί, και φορ με έκρηξη στα λίγα μέτρα, απαλλαγή μέσα στην περιοχή και δυναμισμό στο ψηλό παιγνίδι. Ο Μαρσιάλ θα προσφέρει διαγώνιο τρέξιμο από τα αριστερά προς την περιοχή, κλειστή ντρίμπλα σε μικρό χώρο, χαμηλά και δύσκολα πλασέ στις γωνίες, συνεργασίες και κουβαλήματα μπάλας, τελικές πάσες και γκολ. Τι λείπει; Το εξάρι το οποίο θα είναι σε θέση να μαζεύει και να καλύπτει τις αστοχίες της αμυντικής γραμμής. Στην πραγματικότητα η Νόα, δευτεραθλήτρια πέρυσι στην Αρμενία, στην έκτη θέση φέτος μέχρι στιγμής, με έτος ίδρυσης το 2017 και έμβλημα που παραπέμπει στο Master League του Pro Evolution, χτύπησε στην αφύλακτη διάβαση και εκμεταλλεύτηκε τα λάθη εκτίμησης του Στρακόσα. Ατομικά λάθη γιατί η αμυντική της γραμμή δεν έχει κάλυψη από τους χαφ. Μαζί με άμεσες μεταβιβάσεις οι αντίπαλοι σημαδεύουν να απομονώσουν την τελευταία γραμμή άμυνας προσδοκώντας το λάθος των αμυντικών. Ας θυμηθούμε και τα επόμενα. Όπως, την άτσαλη δουλειά στα τελειώματα των φάσεων. Ο Γκατσίνοβιτς δεν μπορούσε να βγάλει σε πέρας το ρόλο του και να μπαίνει πιο μέσα. Αντίθετα, ο Ελίασον, λειτουργούσε και σαν στήριγμα για να ακουμπά η μπάλα από τις προωθήσεις της μπάλας από την άμυνα και στη συνέχεια έχοντας δύο παίκτες δίπλα του, τον χαφ και τον πλάγιο μπακ, έφτιαχναν συνεργασίες. Ήταν και οι μοναδικές απειλές της ΑΕΚ μαζί με τις σέντρες του Πήλιου από αριστερά. Στα παραπάνω, προσθέτουμε και ότι έλειπε η σοβαρότητα ή η εμπιστοσύνη. Ίσως, για την ΑΕΚ, είναι δύσκολο να παίρνει αποτελέσματα χωρίς υψηλή ένταση. Αντί εκείνης, εντοπίσαμε βιασύνη.

Επιπλέον, ένας από τους λόγους που δεν μπορούσε η ΑΕΚ να ανεβάσει πολλούς παίκτες προς τη μεριά των Αρμένιων ήταν πως είχαν κατ εξακολούθηση διέξοδο με άνοιγμα προς τα αριστερά για να επιτεθούν με τρεις παίκτες. Μπορεί τα σουτ να ήταν ανούσια και χωρίς κίνδυνο αλλά με το βεβαρυμένο παρελθόν των αμυντικών της ΑΕΚ, οι Κάλενς και Βίντα έπαιζαν κοντά και όταν έμειναν χωρίς κεντρικό χαφ μπροστά τους, τότε, άνοιξαν οι αποστάσεις.

H AEK κινήθηκε στη στελέχωση έχοντας μελετήσει τα δεδομένα που επιτάσσει η διόγκωση του αγωνιστικού ημερολογίου και η δυνατότητα των πέντε αλλαγών που επηρεάζει και ξεχωρίζει τις καλές ομάδες. Η παρέμβαση και η αλλαγή σχεδίου όταν τίποτα από τα σχηματισμένα στο χαρτί δεν αποδίδει. Σημειώστε δε ότι όσο περισσότερους βαθμούς μαζέψει η όποια διεκδικήτρια στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος με σκοπό να ανοίξει η ψαλίδα από τους διώκτες, με αντίστοιχο αέρα θα μπει στα πλέι οφς των λιγότερων αγώνων και των διαρκώς απαιτητικών συναντήσεων. Ο κίνδυνος που έχει, ήδη, ξεκινήσει να ξεπροβάλλει είναι ο παραμορφωτικός καθρέπτης που λέγεται ελληνικό πρωτάθλημα μέχρι το Μάρτιο. Η χαμηλή ένταση, η παθητική αντιμετώπιση, τα εύκολα και άκριτα πανηγυρικά λόγια. Χωρίς το Κόνφερενς Λιγκ, η ΑΕΚ θα μετράει τις αντιστάσεις και την εφαρμοστικότητα των επιλογών της στις επικείμενες συγκρούσεις με τους υπόλοιπους τρεις. Άλλο έξι ματς και άλλο 6+6+2 και βλέπουμε μετά το Φλεβάρη και σύμφωνα τις ορέξεις της κληρωτίδας του Κυπέλλου.

Στο ντιβάνι ενός ψυχαναλυτής, ο ξαπλωμένος θέλει να πει μιαν ιστορία στον άγγελο με τις φτερούγες του. Η πρώτη φλούδα του κρεμμυδιού μιας ιστορίας που σιγά σιγά αρχίζει να ξεδιπλώνει τις πτυχές της. Η εξοικείωση με την αφαίρεση του ονείρου, το αρχετυπικό πρότυπο. Ο κατοπτρισμός της δουλειάς που ποτέ δεν καταρρέει στο είδωλο με τις παχιές επιφάνειες. Για τα άτομα που δεν τους ενδιαφέρει να δουν τον εαυτό τους όπως είναι αλλά όπως ήταν. Τι γλυκό το ψέμα της νοσταλγίας; Αποφάνθηκε ο Άγγελος. Παρεμπιπτόντως, δέστε τις ζώνες σας!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *